שת"פ ייחודי מבית מיקרוסופט ובזקכל מציע פתרון כולל לניהול לקוחות הארגון - מרכזייה, Call Center ו- CRM בחבילה אחת

 
חברת בזקכל וחברת הבת אספייר, המתמחה בהקמת מוקדים Call Centers חברו לחברת מיקרוסופט ישראל לצורך בניית חבילת פתרונות תקשורת משולבים לעסקים קטנים ובינוניים. החבילה מורכבת ממרכזיית IP מתוצרת LG - Nortelהמשווקת בישראל בבלעדיות על ידי חברת בזקכל, מערכת Call Center מסוג OPTIMUS - פיתוח ישראלי מבית חברתAspire ומערכת Dynamics CRM של מייקרוסופט.

ייחודה של החבילה הוא באינטגרציה בין עולמות הטלפוניה, ה –BASE DATA הארגוני וניהול קשרי הלקוחות (מייקרוסופט (CRMהמאפשרת ללקוח לאגד את כלל השירותים תחת קורת גג אחת.

פתרונות משולבים מסוג זה היו עד כה שמורים לחברות גדולות בלבד ( Enterprise), שהיו מוכנות להשקיע כסף רב בפתרון. החבילה המוצעת ע"י בזקכל, אספייר ומייקרוסופט פונה לראשונה לפלח ה – SMB, ומאפשרת ללקוחות אלו להטמיע בעלות נמוכה ובלוח זמנים קצר פתרון מקצועי ואפקטיבי.

לדברי שלומי מזור סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת בזקכל, אינטגרציה היא שם המשחק היום. בזקכל הקדימה לזהות את הפוטנציאל ולהפוך לאינטגרטור מוביל עם מיקוד על יישומים בהם התקשורת מהווה חלק חשוב בפתרון, כמו Dynamics CRM, מוקדי שירות (Contact Centers) ויישומים המבוססים על תקשורת IP על כל אפשרויותיה. אחד הצעדים המשמעותיים שבזקכל עשתה כדי לספק את הדרישה היא רכישת חברת Aspire, שפיתחה את אחד מפתרונות ה-Call Center המתקדמים בשוק.

לדברי מייק מלניק, מנכ"ל חברת אספייר, הודות לאינטגרציה העמוקה בין תוכנת Optimus למרכזית ה-IP ולמערכת ה Dynamics CRM של מיקרוסופט הלקוח מקבל אפשרויות חדשניות וגמישות שלא ניתן לקבל במערכות אחרות ללא התאמות ופיתוחים מקיפים ויקרים. למעשה, אנו יכולים לספק כך רמת שירותים של Enterprise בתקציב של SMB. עוד מוסיף מלניק, כי אין כיום חבילה דומה בשוק המציעה שירות ואחריות לכלל המערכות ל-5 שנים, בנוסף לתנאי תשלום נוחים (פריסה ל-5 שנים): "זה ממש להקים מוקד מלא בליסינג רק שעם סיום פריסת התשלומים כל המערכת עוברת לבעלות הלקוח".

לדברי גולן בר אור, מנהל קבוצת הפתרונות העסקיים במיקרוסופט ישראל, מיקרוסופט מציעה כיום מגוון רחב של חלופות העונות לכלל הצרכים של לקוחות המעוניינים ליישם פתרונות CRM, החל מיישום באתר הלקוח, דרך שימוש בתשתיות הספק Hosting CRM ובעתיד הקרוב נציג בישראל את CRM Live – פתרון Hosting CRM על גבי תשתיות מיקרוסופט שעלה לאוויר בשוק האמריקאי בחודש יולי.

שיתוף הפעולה של מיקרוסופט עם בזקכל מציג פתרון ייחודי של טלפוניה עם מערכת ה Dynamics CRM של מיקרוסופט שמאפשר קישוריות מושלמת לתוכנת Outlook וסטנדרטים חדשים בקלות הטמעה וקישור המערכת לתשתיות המחשוב של הלקוח.

בזקכל, חברת בת של בזק, מובילה בישראל בשוק התקשורת לעסקים וחלוצת תחום ה –IP Telephony. החברה מספקת מגוון פתרונות ומוצרים למגזר העסקי הכוללים: הקמה, אינטגרציה ותמיכה בפתרונות תקשורת. בין פתרונות התקשורת של בזקכל – IP Telephony Networking, Security, IP Centrex , ופתרונות של שירותי תקשורת מנוהלים( ממוקרים) – Outsourcing. בנוסף מתמחה החברה בפיתוח והטמעה של יישומים ייעודיים, כגון: מערכות IVR, פתרונות IT משלימים כדוגמת CTI ושירותים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח. לבזקכל כ – 400 מהנדסים, אנשי תמיכה וטכנאים הפזורים בכל רחבי הארץ המעניקים מענה מיידי לכל צורכי הלקוח, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

חברת אספייר, בבעלות משותפת של בזקכל וטלאול קונטקט סנטר, מתמחה בהקמת מוקדים טלפוניים. מאז הקמת החברה בשנת 2000 הקימה והפעילה החברה מעל 100 מוקדים, בגדלים שונים, על מגוון מערכות מיצרנים שונים. ההתמחות הייחודית והניסיון הרב של אספייר בביצוע אינטגרציה בין טלפוניה למערכות IT באים לידי ביטוי באופן בולט בפרויקטים של Call Centers.

     שלח להדפסה